TAPAHTUMAT 2021

Toukokuu

• 1.5. LC Noormarkun lämpötilamittaus Kaharin pihamaalla klo 11.00
  • 10.5. klo 17.00 alkaen punamullankeittoa Kaharin pihapiirissä
  • 23.5. Kasvien vaihto- ja myyntitapahtuma Kahari pihapiirissä klo 12 - 15.00. Vahanajan perennat, huonekasvit, maustekasvit jne.

Kesäkuu

• Lasten teatterileiri Kaharilla 7.6. - 11.6.
  • Perinnevihtapaja 16.6. Tule tekemään kestävä juhannusvihta itselle tai vaikkapa mökkilahjaksi. Kurssin ohjaajana toimii Ritva Liljeroos/ Kehräävä Rukki. Kurssin hinta 30€/ hlö ja maksu sisältää vihtamateriaalit ja opastuksen sekä vihdan hoito-ohjeet. Jos sinulta löytyy oma puukko, niin ota se mukaan ja lämpimän sään sattuessa vesipullo. Sitovat ilmoittautumiset klo 16.00 jälkeen numeroon 050-380 0480 tai emailitse tuekberg(at)gmail.com 14.6. mennessä.

Tervetuloa mukaan!

• 18.6. Lasten museopäivä Kaharilla 12 - 16.00: Oppaana ihana Heli Lehesvuori. Tervetuloa vanhempien/ isovanhempien tai vaikkapa kummin kanssa tutustumaan.

Lapsille mehutarjoilu. Vapaa pääsy.

Heinäkuu

• 31.7. Mairen päivän pop up -kahvila Kaharilla sekä avoimet ovet kotiseutumuseoon

Elokuu

• 1.8. Mairen päivä hartaushetki ja haudalla käynti

Syyskuu

• 4.9. Kaharin kalasoppakööki klo 10 - 16. Tervetuloa koko perheen tapahtumaan kotiseututalo Kaharille (Museotie 14 Noormarkku). Tarjolla herkullinen lohikeittolounas sekä kalastusaiheisiin perinnetöihin tutustumista. Lapsille ohjelmassa hyppynarun tekoa, paloautoon tutustumista sekä koirakavereita rapsuteltavana. Myynnissä mm. perinnevihtoja sekä arpajaiset. Tapahtuma järjestetään terveysturvallisesti koronarajoitukset huomioiden.